QR-kodsiz to‘lansa…

Date:

2026-yil 1-yanvardan boshlab yakka tartibdagi tadbirkorlar (YATT) hamda o‘zini o‘zi band qilgan shaxslar elektron to‘lovlarni qabul qilish uchun maxsus QR-kodga ega bo‘lishlari shart. Endilikda oddiy karta o‘tkazmalari orqali to‘lov qabul qilishga yo‘l qo‘yilmaydi.

Yangi tartibga ko‘ra, quyidagi holatlar uchun jarimalar belgilanadi:

QR-kod bo‘lmasdan ishlash terminaldan foydalanmaslikka tenglashtiriladi va 5 million so‘m jarima solinadi;

Boshqa shaxs nomiga rasmiylashtirilgan QR-koddan foydalanish esa 20 million so‘m jarima bilan jazolanadi.

Mazkur o‘zgarishlar Soliq kodeksining 221-moddasiga kiritilgan bo‘lib, tadbirkorlar faoliyatida to‘lovlar shaffofligini ta’minlashga qaratilgan.

Shu sababli YATT va o‘zini o‘zi band qilgan shaxslarga jarimalarning oldini olish uchun o‘z faoliyatida qonuniy rasmiylashtirilgan QR-koddan foydalanish tavsiya etiladi.

Xabarni ulashish:

Obuna bo‘ling

Dolzarb xabarlar

Tavsiya qilamiz
Related

“Bremen musiqachilari” Turkiya sahnasida namoyish etildi

Surxondaryo viloyati qo‘g‘irchoq teatri ijodiy jamoasi Turkiyaning Chine shahrida...

“Zakovat”: otalar va farzandlar bilim maydonida

Termiz shahridagi 12-sonli umumta’lim maktabida “Otalar yig‘ilishi” doirasida otalar...

Rahbarlar shaxsiy namuna ko‘rsatmoqda

Sariosiyo tumanida sog‘lom turmush tarzini ommalashtirish, aholining jismoniy faolligini...

Tibbiyotda ustoz-shogird an’analari: 51 yillik bitiruvchilar uchrashuvi

Toshkent davlat tibbiyot universiteti Termiz filialida Samarqand davlat tibbiyot...
KunTun
KunTun