Fast-fud xotirani susaytiradi

Date:

Shimoliy Karolina universiteti olimlari olib borgan tadqiqotga ko‘ra, yog‘li fast-fud taomlarni atigi to‘rt kun iste’mol qilishning o‘zi ham xotira faoliyatiga salbiy ta’sir ko‘rsatishi mumkin.

Mutaxassislarning aniqlashicha:

Fast-fudlar miyaning glyukozani qayta ishlash qobiliyatini pasaytiradi;

Xotira shakllanishi uchun mas’ul bo‘lgan hujayralar faoliyatini buzadi;

Natijada odamda xotira susayishi kuzatiladi.

Shu bilan birga, tadqiqotchilar to‘g‘ri ovqatlanish, intervalgacha ro‘za va glyukoza darajasini tiklash xotirani normallashtirishda ijobiy samara berishini qayd etishgan.

Ushbu natijalar sog‘lom ovqatlanishning ahamiyatini yana bir bor tasdiqlaydi. Mutaxassislar fast-fudlarni ko‘p iste’mol qilish nafaqat semirish va metabolik kasalliklarga, balki xotira va kognitiv salomatlikka ham zarar yetkazishini ta’kidlashmoqda.

Xabarni ulashish:

Obuna bo‘ling

Dolzarb xabarlar

Tavsiya qilamiz
Related

Imtiyozlar imkoniyat yaratadi

Surxondaryo viloyatida Prezidentning kichik biznesni qo‘llab-quvvatlashga qaratilgan yangi farmoni...

Narkotik savdosining oldi olindi

“Termiz xalqaro savdo markazi” erkin savdo zonasida o‘tkazilgan tezkor...

Nazorat kuchaytirildi

Surxondaryo viloyatida ekologiya va chegara qo‘shinlari hamkorligida o‘tkazilgan reyd...

O‘ziga ishonchi ortdi

Termiz shahridagi voyaga yetmaganlarga ijtimoiy-huquqiy yordam ko‘rsatish markazida tarbiyalanayotgan...
KunTun
KunTun