Nazariy va amaliy darslar uyg‘unligida

Date:

Nazariy bilimlarni olgan yaxshi, ammo bu bilimlar amaliyot bilan boyisa, yanada mustahkam bo‘ladi va tajribaning oshishiga xizmat qiladi. Shundagina qaysi soha bo‘lmasin, kamchiliklar, muammolar o‘rtaga tashlanadi. Uni yechish uchun qilingan urinishlar esa olingan bilimlardan oqilona foydalanishga imkoniyat yaratadi.
Sho‘rchi tumanidagi Navoiy innovatsiyalar universiteti talabalari ham tahsil davomida o‘qib o‘rganish bilan birga bilim va iqtidorlarini sinab ko‘rishga tutindilar. Natijada qo‘g‘irchoq teatri tomoshasi yaratildi. Ushbu sahna asari, havaskor aktyorlarning qoyilmaqom ijrolari esa barchaga birdek yoqdi.
Tadbir davomida turli sahna ko‘rinishlari ham namoyish etildi. Ishtirokchilarning har bir chiqishi tomoshabinlarga iliq kayfiyat bag‘ishladi, desak mubolag‘a bo‘lmaydi. Bunday ijodiy tadbirlar talabalarning mahoratini oshirish, ularni bolalar bilan ishlashga tayyorlash hamda san’at orqali ta’lim berish ko‘nikmalarini shakllantirishda muhim ahamiyat kasb etadi.

Oldingi sahifa“Dual ta’lim” asosida
Keyingi sahifaQizlar ringda

Xabarni ulashish:

Obuna bo‘ling

Dolzarb xabarlar

Tavsiya qilamiz
Related

VOHA BO‘YLAB

Boysun tumanidagi 35-sonli umumiy o‘rta ta’lim maktabining qo‘shimcha o‘quv...

Sun’iy intellekt ta’lim standartlariga moslashtirilsa…

XXI asrda ta’lim tizimi raqamli texnologiyalar bilan chambarchas bog‘lanib...

CHAG‘ONRUDDAN SURXONDARYOGACHA…

Surxondaryo — O‘zbekiston janubidagi eng muhim daryolardan biri bo‘lib,...

Me’yorni qachon o‘rganamiz? yoxud to‘y va ma’rakalarda ortiqcha dabdabaning oldini olish –islomiy tarbiyaning muhim talabidir

O‘zbek azal-azaldan bolajon xalq. Qarindosh-urug‘i ko‘p. Bu yurtda bo‘ladigan...
KunTun
KunTun